- Stal Mireille vindt het belangrijk tevreden studenten te houden. Indien door de student tekortkomingen worden geconstateerd, wordt de student verzocht de klacht, voorzien van argumenten, binnen 14 dagen na levering* schriftelijk in te dienen bij; Stal Mireille, t.a.v. de directie. Plagweg 16, 7399 RN, Empe Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
- De ontvangst van de klacht wordt door Stal Mireille binnen één week schriftelijk bevestigd aan de indiener.
- De afhandeling van de klacht valt onder de verantwoordelijkheid van de directie van Stal Mireille.
- De directie van Stal Mireille zal binnen drie weken na ontvangst, een adequate reactie geven.
- Wanneer over een klacht geen overeenstemming wordt bereikt tussen de student en Stal Mireille, kan de student zich wenden tot Daniëlla Eikmans, Eikmans Juridisch Adviesbureau, Lagunesingel 110, 6642 EC BEUNINGEN.
Het oordeel van Daniëlla Eikmans is bindend.
Uw klacht dient in ieder geval te bevatten:
- Uw naam en adres
- Dagtekening
- Een duidelijke omschrijving van uw klacht
- Datum, tijd en plaats van de levering
- De reden waarom u bezwaar maakt
- Ondertekening
Algemene uitgangspunten bij klachten:
- Het indienen van een klacht laat de nakoming van de betalingsverplichtingen onverlet.
- Stal Mireille houdt in haar klachtenprocedure alle regelgeving over privacy in acht en zal uw klacht uiteraard met de grootst mogelijke zorgvuldigheid behandelen
- Stal Mireille neemt alleen klachten in behandeling die zijn voorzien van uw naam en adres en de datum van de melding.
- Stal Mireille kan de behandeling van de klacht ten hoogste 10 werkdagen verdagen.
Hierover wordt u schriftelijk geïnformeerd. - U ontvangt van Stal Mireille een gemotiveerde beoordeling van alle onderdelen
- De klacht en de wijze van afhandeling wordt geregistreerd en voor de periode van 2 jaar bewaard.
* Bijvoorbeeld na afloop van cursusmodule of - dag